dimecres, 5 de febrer del 2014

  1. Com titularé el meu videotutorial?
Com pintar-se les ungles
  1. Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin?
No, no el posaré
  1. Què ensenyaré a fer?
Ensenyare a pintar-se les ungles
  1. Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part?
En l’explicació hi hauran totes els passos a seguir per aprendre a pintar-se les ungles minament bé i en la demostració hi haurà el resultat del tutorial.
  1. Quan ho enregistraré?
Quan tingui temps lliure, però el més ràpid possible.
  1. És a l'exterior? Hi haurà molt soroll?
No, serà a casa meva un dia que no hi hagi soroll.
  1. Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible?
Doncs pel so intentare que no hi hagi xivarri i per la qualitat doncs agafare la millor camera que pugui.
  1. Quina càmera utilitzaré?
Suposu que la del mòbil.
  1. Em cal l'ajuda d'algú? De qui?
Em cal ajuda d’algu que em pugui grabar mentres faig el tutorial.
  1. Hi posaré música? Quina? D'on la treuré?
A lo millor poso alguna canço per que no es fagi tant aburrit i perquè crei una mica d’ambient però encara no he decidit quina serà.
  1. Què posaré als crèdits?
El meu nom i el meu bloc.
  1. És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?
Si, ja que pots accedir-hi directament i veure més videos que hagi fet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada